10.3.07

Persbericht GON*


Linda, boegbeeld en enig opkomend lid van GON*, beseft dat ze het tij dient te keren en handelt meteen, zoals blijkt uit bijgaande pas binnengekomen persmededeling :

"In het huidige politieke landschap lijken enkel traditionele partijen met vier boegbeelden de boventoon te voeren. Uiteindelijk verschillen zij echter niet veel van elkaar als het op inhoud aankomt. Tegen de stroom oproeien echter is een levenshouding die mij met de paplepel ingegoten is, en daarom aarzel ik niet om (desnoods in mijn ééntje, en ook effectief in mijn ééntje) een alternatief te bieden voor Kwatrecht. De inwoners van deze gemeente verdienen het om een luide en krachtige stem uit het GON te horen. Om dat extra kracht bij te zetten, zal onze (=mijn) partij nu ook duidelijk in de verf zetten waar we voor gaan... Wij gaan vanaf nu GONsolo !"

Linda gaat ervoor "on her own"...

Geen opmerkingen: